2010. július 4., vasárnap

Végre nem vagyok egyedül

Örül a szívem, hogy végre nem egyedül követem ezt a szerencsétlen blogot, és ráadásul már nem csak nekem van bejegyzésem. Ez is valami. Úgy tűnik Gábor elvtárs jelentkezése továbbra is várat magára, de nem baj, addig is elvagyunk mi ketten.

Ami a különböző kis jövőben írandó cikkeket illeti,-(lásd Xboc Kinect)-gondoltam megpróbálom leírni azt ami számomra érdekes. Tehát azt tervezem, hogy a jövőben is ha találok valamiféle érdekfeszítő dolgot, azt megosztom a blog szerkesztőivel és esetleges követőivel. Ez egyrészt nagyon jó, mert így én is jól szórakozom,-hisz tudod-szeretek firkálgatni; másrészt ha valaki google-on keres valamit a mi cikkecskéinket is esetleg bedobhatja első oldalra, így ha valaki idetéved, akkor lehetséges, hogy meg is ragad nálunk, és máskor is olvas majd minket. Ez pedig-talán már mondanom sem kell-nagyon frankó lenne, mert ha van sok bejegyzés, és van sok olvasó, akkor lehet, hogy elfogadják a Google Ads jelentkezésünket is. Ami szintén fasza lenne, ha szabad így fogalmaznom.

Na szóval akkor jól állunk. Az ábrákat a pólókhoz majd akkor, amennyiben időtök engedi csinálgassátok. Majd én is megpróbálok érdemben hozzátenni, de ami engem illet megpróbálok minnél több bejegyzést készíteni, hogy szaporodjanak kicsit azok a bizonyos olvasók. PR-esen szólva lehetőségeim szerint megpróbálom futtatni az oldalt. Ti pedig dolgozgattok a konkrétumokon.

Amúgy ha van valami, amit érdekesnek találtok Youtube-on akkor azt mentsétek le a Crazy Samuraii csatorna kedvencei közé, illetve egy bejegyzésbe akár be is ágyazhatjátok. Annyi, hogy majd html kódban írjátok át a beágyazott objektumnál a szélességet 450-re, a magasságot pedig 270-re. Arányosítva így jön ki, és akkor legalább mindenki hasonló méretű ablakokat tesz közzé, és nincs az a káosz hangulat.

A jövőben pedig javasolnám a skypos konferencia beszélgetéseket, amennyiben van skype fiókotok adjátok meg a felhasználónevet, vagy e-mail-t és felveszlek benneteket. Én MSN-t ha egy mód van rá nem használok. Előre is köszi!

Lehet, hogy legközelebb csak holnap fogok jelentkezni, mert este osztálytalálkozó Baján, de ha van valami akkor írok. Addig is további szép napot és ha dolgoztok jó munkát!

Ja és ez a Ren-sama az én nevem lenne? És mi a túrót jelent?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése