2010. július 14., szerda

Hazaértem!

Igen megérkeztem végre valahára! Egy kis családi melón voltam pár napra rokonoméknál. A netet a telefonomról tudtam használni, és bár leszedtem rá a "Blogpress" alkalmazást, utólag kiderült, hogy bizony nem érte meg a 2,39 eurót amit kidobtam rá. Egyedül a farmvilles szart tudtam használni rajta, ahhoz elég volt a mobilnet csomag is, úgyhogy szabadidőmben csomót farmvilleztem. Innen is szeretnék szólni Andris, hogy légy már a szomszédom könyörgöm. Bónuszt kapok érte.
Ja lényegi rész! A Sony Vegasban azért nem tudtunk videósávot betölteni, mert nincs liszenszük a divx meg az xvid kodekre. Amelyek javítsatok ki ha nem így van, a legelterjedtebbek. Na mindegy. Szóval egy egyszerű átalakítással működik a dolog. Ez most azért lényeges, mert vége a vébének, és miután lejött az összes meccs, nekiállok egy videót vagdalni belőlük. Persze mindezt majd akkor ha nem lesz ilyen szájbavert meleg, mert most se gondolkodni nem tudok, se kedvem nincs semmihez, így ez a bejegyzés is kínszenvedés volt. :D
Estére ígérem, hogy összedobok valami érdekeset. Kérdezem, hogy fogunk valamikor találkozni ebben a hónapban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése