2010. július 19., hétfő

Hitler a Vuvuzela miatt lett öngyilkos


Ez nem vicc. Nem rég tudtam meg, hogy a történelem talán legvisszataszítóbb alakja a vuvuzela miatt lett öngyilkos. Már-már kezdjük megszokni ezt a műanyag hangszert, amelyet a dél-afrikai polgárok oly nagy örömmel szólaltatnak meg a labdarúgó meccseken. Sokak szórakozását keserítette meg ez az egyszerű tárgy. Engem is borzalmasan zavart. Kiderült nem én vagyok az egyedüli. Adolf Hitler a Führer is nagyon ráfázott a vuvuzelákkal. Vezérkarával alaposan felkészült a világbajnokságra. Többek között öt darab Sony LED televíziót vásároltak, hogy minnél nyugodtabb körülmények között tekinthessék meg a Natinalelf világbajnoki mérkőzéseit.
Azonban a vuvuzelák kihatottak a náci vezér hangulatára, és annyira zavarták, hogy végül öngyilkos lett. Történészek szerint a vuvuzelák nagy hatással voltak a háború végkimenetelére, így arra, hogy Németország végül elbukott. Ettől függetlenül a világbajnokságnak vége van, és nekem -nem tudom milyen perverzió következtében- hiányzik az a "kis" zümmögő hang.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése