2010. augusztus 11., szerda

Kezdőthet a munka

Az első nagy csalódásból magamhoz térve alaposabban is utána néztem, mi is az amit kölcsönbe kaptam. Egy olyan technikai eszköz, ami arra alkalmas, hogy a rajta írt jegyzeteket eltárolja és később azokat pontosan, a leírt formában tárolja. De direkt kapcsolatra alkalmatlan volt. Így nem tudtam használni a Photoshop-al, például.

Ezek után úgy döntöttem, hogy maradok az "A" tervnél, és elmentem megvenni egy digitalizáló táblát, ami lényegében nem más, mint egy nagy notebook tapipad tollal. Minden estre elmentem és megvettem, hogy folytatni tudjam a megkezdett munkáimat.Némi beruházás és talán sok bevétel, kitudja. Egyelőre még gyakorló fázisban van a használata, de igyekszem minél gyorsabban kitanulni, hogy tudjam tartani a határidőket.



A domainnel kapcsolatban pedig, kicsit lassabb folyamat, mint gondoltam. De szerencsére nem bonyolultabb. Az ígéretek szerint jövőhét elejére működő képes lesz.
Addig is megpróbálok pár honlap térképet összehozni.

Üdv, Ren

U.I.: Szittya-San, a Death Note-ot, légyszi töltsd le, Köszi :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése